SEO-vriendelijke inhoud creëren

SEO-vriendelijke inhoud creëren die zowel zoekmachines als de doelgroep aanspreekt, is een vaardigheid, maar het is mogelijk. Het begrijpen van en luisteren naar de doelgroep is nog nooit zo belangrijk geweest. Hier zijn enkele tips voor het maken van SEO-vriendelijke inhoud. In combinatie met de bovenstaande tips kun je geoptimaliseerde inhoud maken die zowel zoekmachines als jouw doelgroep aanspreekt.

Verhoog merkautoriteit door middel van gastposts. Hoewel het plaatsen van een gast een geweldige manier kan zijn om hoogwaardige backlinks aan uw inhoud toe te voegen, kan het plaatsen van een gast ook helpen om de geloofwaardigheid van uw merk op te bouwen. U kunt zoeken naar mogelijkheden voor het plaatsen van gasten door te zoeken naar sites en blogs die een vergelijkbare doelgroep hebben als het bedrijf en een grote sociale aanhang. Samenwerken met dit soort bedrijven kan een kans bieden om de SEO-contentmarketingstrategie uit te breiden door jouw content op verschillende marketingkanalen te delen.

Gebruik een multi-channel marketingstrategie. Ongeacht de mogelijkheden voor het plaatsen van gasten, betekent een deel van het creëren van SEO-vriendelijke inhoud het optimaliseren ervan om te worden gedeeld via verschillende zoekmachinemarketing kanalen. Je hoeft niet te proberen op elk marketingkanaal te posten, maar concentreer je op de kanalen die jouw doelgroep het meest gebruikt.

Hergebruik de inhoud. Afgezien van het teruggaan door jouw blogarchief en het bijwerken van oudere berichten, kan het herbestemmen van de inhoud ook betekenen dat je berichten identificeert die niet hebben gepresteerd en deze deelt op sommige van andere zoekmachinemarketing kanalen, zoals sociale media. media of met hen in een e-mailnieuwsbrief. Door dit te doen, kun je begrijpen of dat een onderwerp is dat niet aansloeg bij de doelgroep, of dat je andere zoekmachine marketing kanalen moet gaan gebruiken om in contact te komen met de doelgroep.

Maak hoogwaardige visuals om de geoptimaliseerde inhoud te begeleiden. Onze aandacht spanne wordt elk jaar kleiner. Om de doelgroep betrokken te houden, kun je aangepaste afbeeldingen, afbeeldingen en video’s maken die bij de blog en website-inhoud passen. Hierdoor worden niet alleen de langere stukken inhoud opgesplitst, maar het geeft je ook de kans om enkele van de trefwoorden op te nemen in de alt-tekstinhoud (die je altijd voor al jouw afbeeldingen moet opnemen).

Vraag advies aan een bedrijf dat professionele SEO-diensten voor contentmarketing biedt. Als je hulp nodig hebt bij het creëren van de beste SEO-contentmarketingstrategie of zoekmachine marketing voor je bedrijf en je hebt het budget om dat te doen, dan kun je overwegen om een ​​bedrijf in te huren dat professionele SEO-services voor contentmarketing levert.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *